Atribuții

Viceprimarul Comunei Grădinari îndeplinește atribuţiile delegate de către primar, prin dispoziţie şi coordonează direct activitatea structurilor funcţionale ale administraţiei locale, precum şi a instituţiilor publice şi societăţilor aflate în subordinea consiliului local, în limita delegării de atribuții, după cum urmează:

  • Conducerea, coordonarea şi urmărirea punerii în aplicare a prevederilor legale, hotărârilor consiliului local, dispoziţiilor primarului, în calitate de preşedinte/vicepreşedinte în comisiile de specialitate desemnate prin dispoziţie a primarului sau hotărâre a consiliului local;
  • Propunerea criteriilor de performanţă profesională ale funcţionarilor publici din subordine, în vederea evaluării anuale;
  • Propunerea sancţiunilor disciplinare pentru personalul din subordine;
  • Urmărirea îndeplinirii prevederilor hotărârilor consiliului local în domeniile delegate;
  • Îndeplinirea atribuţiilor de ofiţer de stare civilă;
  • Organizarea primirii, distribuirii şi semnării corespondenţei aferente domeniilor de activitate delegate, cu excepţia avizelor, acordurilor şi autorizaţiilor prevăzute de lege, aflate în competenţa exclusivă a primarului;
  • Iniţierea, prin compartimentele de specialitate, a proiectelor de hotărâri pentru domeniile delegate;
  • Luarea măsurilor pentru organizarea audienţelor în domeniile delegate şi verificarea modului de realizare a acestora;
  • Îndeplinirea oricăror atribuţii prevăzute de lege sau încredinţate de consiliul local sau de primar.

Ultima actualizare: 11:59 | 31.03.2025

Sari la conținut